Clapet anti-retour BS 1868, API 6D, API 602

Clapet anti-retour BS 1868, API 6D, API 602

Una vàlvula di cuntrollu impedisce riflussi potenzialmente dannosi per prutege l'equipaggiu cum'è pompe è compressori.I valvule senza ritornu permettenu u flussu di u fluidu in una direzzione solu è bluccà i flussi inversi.Stu tippu di valves hè dispunibule cù u corpuro è falsificatu (Bs 1868, Api 6d, AP 602) è in parechji disegni, boli, lift, stop è pistone design.

Verificate a definizione di valvola
Verificate i Tipi di Valve
Stop check
Sump Pump Tipu
Verificate a definizione di valvola

A valvola brevemente, una valvola di cuntrollu hè un dispusitivu di prutezzione chì impedisce u fluidu di scorri in una direzione indesiderata in u sistema di piping o di a pipeline (cum'è u backflow equipaggiu di u backream).

Cumu un travagliu di valvula di cuntrollu?

A valvula lascia u flussu di fluidu in a direzzione desiderata (se ci hè abbastanza pressione), è bluccà ogni flussu in a direzione opposta.Ancu a valvula chjude automaticamente quandu a pressione gocce.Hè dunque criticu chì a valve hè stallata cù una orientazione curretta!

Innota chì stu tipu di valvula rializeghja a so scope senza forze o attuazione esterna.Questa hè una differenza chjave vs gate o valvole gelo o glubale, chì necessitanu una forza esterna per travaglià (livellu, rota, gear o attoutatore).

E specificazioni chjave chì coprenu stu tipu di valvula sò:
BS 1868: TIPY Standard, in carbon è alley roy.
Api 6D: Per pipelines.
Api 602 / BS 5351: Acquiccia azza (swing, ball, piston).
API 603: Tipu di fermata in l'acciaio inox.
Asme B16.34 (Rating di Pressione è Temperatura).
Asme B16.5 / Asme B16.47 Skytions End).
Asme B16.25 (Butt di cunnessione saldata).
I valvi di l'acciaio di cast sò dispunibili cù l'estremità lampata è butted.
Periculge, piccola dimensione, valves sò dispunibili cù cunnessione roscose è di u socket.

Queste valvate sò rapprisentate da u simbulu seguente in Piping P & ID diagrammi: Simbulu per a valvola di cuntrollu in P & ID diagrama

cuntrollu-valve-bs

Verificate i Tipi di Valve

Verificate i valves sò dispunibili in i sfarenti tippi chì realizanu a funzione descrassinu cù discu diversu (ball, pistone, ball) designs.Facemu un sguardu più vicinu à ogni tipu.

Valvola di cuntrollu swing
Stu tipu hà u disignu più semplice è opera via un discu metallicu ("Clapet") attaccatu à un cernu à a cima.Cum'è u fluidu passa à traversu un valvà swing, a valve hè aperta.Quandu un flussu invernale succe, i cambiamenti in Munzione cume per l'attesa per caccià u discu, chjude a valvera è di valore si spende.
I valvi di u swing sò usati per a prevenzione di u focu è inundazione in i sistemi di fossa.Sò ancu pensati à travaglià cù i materiali cum'è gas, liquidi, è altri tipi di media.

check-valve-bs1

Stop check

Stop-Check pò inizià, fermate, è regulà u flussu di fluidi mentre impedisce u backflow periculoso chì pò dannighjà altre equipaggiu cum'è e compressori.
Quandu a pressione in u sistema hè sottu un certu valore, questa valve si chjude automaticamente per blocca e flussi inversa.In generale, stu tipu di valvula hà un cuntrollu esternu per chjude u passaghju di u fluidu manualmente (simile à una valvula di porta).
I valvi di cuntrollu di piantà sò assai cumuni, i sistemi di u putere, è di raffinazione di u gasu, di gasu trasformazione, è servizii di sicurità di alta pressione.

Valve di cuntrollu di ballò
Una valda di cuntrollu di ballò funziona una bola sferica in u corpu chì si apre è chjude u passaghju di u fluidu in solu una direzzione vuliata.
A bola gira liberamente quandu u fluidu passa per mezu di a pipeline in a direzzione desiderata.Se a pipeline hè sottumessa à una diminuzione di pressione o un flussu inversu, a bola in a valvula si move versu u sediu, sealing u passaghju.Stu disignu cunvene i fluidi viscosi.

check-valve-bs2

Tutti i valves di cuntrollu appartenenu à a famiglia di "VALVI DI LIVE", è avè un cuncepimentu di u sediu simile à i valvi mundiali.
Una variante di u disignu di ballò hè u chjamatu tippu di pistone.Stu tipu di valvula hè aduprata per i servizii di alta pressione induve u fluidu pò cambià suddientamente è cun bona forza (per via di u discu chì u discu hè perfettamente in u sediu).
I valvi di cuntrollu di u ballò è pistone ponu esse stallati tramindui horizontale è verticalmente.

Piattu duale
Valves di cuntrollu duale, coperto da l'API 594 specificazione, sò spessu usati per prutege e pompe, compressori è altri equipaggiu meccanicu.

Seal di Press
Stu tipu presenta una copertina di cuncepimentu speciale chì pò resistisce à e pressioni elevate.

check-valve-bs3

Sump Pump Tipu

Una nova valvula di cuntrollu serà stallata in ogni momentu di una nova pompa Sump hè posta in operazione.Questu per via di u fattu chì i valvi di prutezzione più vechje pò esse dannighjati da operazioni aperti aperti / chjude è i risichi di dannighjà una nova pompa Sump supera da una nova valvula di cuntrollu!

Una Sump Pump Valve impedisce i backflows in u sump pompa quandu u dispusitivu hè spustatu da un operatore o per un sistema di cuntrollu automatizatu.Senza una valvola di cuntrollu, u fluidu pò vultà in a pompa di sump è u ubligallu di spustà a stessa fluida parechje volte, di brusgià premature.

Dunque, per allargà u ciculu di a vita di una pompa Sump, una valvula non di ritornu deve esse sempre stallata.


Tempu post: Ult-26-2019