Valvole Doppie Eccentriche di grande dimensione per u prughjettu di l'Acqua Civile

Valvole Doppie Eccentriche di grande dimensione per u prughjettu di l'Acqua Civile

Offriamu valvole a farfalla doppia eccentrica in DN150-2500 cuncepite cù durabilità in focus.U discu inclinatu è fermamente assicuratu, u disignu di u sigillo ottimizatu è a corrosione di e zoni protetti di l'arbustione sò tutte e caratteristiche scontranu u standard di Api609, BS5155

LOVA LOD / PURIO SERVIZI PER U SERVIZZU SERVIZI./DOBLE ECCENTRARIT TORDE LOW-FRITION TORQUE, RAPID Open-Chiudi, Excelente Operazione.

U sediu doppiu eccentricu furnisce bassa friczione, porta resistenza resistenza è u serviziu di vita longa./ Arbulu horizontale per u montatura standard, verticale di muntatura cum'è facultativu.

A ringrazia di sigillata in u discu in u discu hè cumpletamente regulabile è rimpiazzabile / standard SS304 per l'anellu di u corpu è di retenimentu, altri materiali sò cum'è opcional.

L'operatore di l'ingranaggio di Worm per standard, altri tipi di operazione sò dispunibili nantu à a dumanda.

VVG50- Farfalla Escencentale Vallight_ 副 本

A valvula doppia eccentrica hè stata usata principalmente in e rete di distribuzione è stazioni di pompa.Hè furnitu cun un corpu inclusu è una farfalla o un discu cum'è elementu di clogging.U discu hè furnitu cù un sigillamentu chì hè fissatu da un anellu in materiale in l'acciaio inox.

Hè dispunibule cù una o doppia eccentricità in u discu.A causa di sta eccentricità, a friczione trà u sigillo è u sediu hè più bassu.Opzione Telescopiche telescopiche sò stallate per aiutà à disassemble a valvula.


Tempu post: 23 Feb-23-2021