Tipi di Valvole Aduprate In l'Industria Oil & Gas

Tipi di Valvole Aduprate In l'Industria Oil & Gas

3-Valves1

Amparate nantu à i sfarenti tipi di valves usati in l'industria di l'oliu è di u gasu è e so differenze: API è l'asme porta, ghobee, cuntrollà, balla, è i disinni di farfalla (manuale o attuata, cù corpi, è cast)).A brevemente detta, valves sò i dispositi meccanichi utilizati in i dispositi puping per cuntrullà, regulà è apre / chjude u flussu è a pressione di u fluidu.I valvi falsificati sò usati per e piccule applicazioni di piping o di alta pressione, i valvoli di u cast per piping sopra 2 pollici.

Chì ghjè una valvula?

I sferenti tipi usati in l'industria di petromochi attuali di e seguenti applicazioni:
1. Partenza / arrestà u flussu di u fluidu (idrocarburi, l'oliu, di gasu, guadagnà, guadagnà, vapore, valven, valvve, valvolla edzione di gate, o da valve, valte pasta)
2. Modulate u flussu di u fluidu à traversu a pipeline (esempiu: Valve di globu)
3. Cuntrolla u flussu di u fluidu (valvula di cuntrollu)
4. Cambia a direzzione di u flussu (per esempiu una valvula di bola di 3-Way)
5. Regulà a pressione di un prucessu (pressione riduzzione di a valvola)
6. Prutegge un sistema di piping o un dispositivu (pompa, motor, tank) da e ferite (sicurezza o di pressione o pressioni)
7. I detriti di filtru chì scorri attraversu un pipelinu, per prutege l'equipaggiu chì pò esse danatu da e parti solidi (y and basket)

Una valvata hè fabricata da furia di assemblà parechji parte meccaniche, e chjave estessere u corpu (A trim (a cumminazione di e parte rimpiabile), u filu, u bonet, è un mecanismu munici (marchjà manuale) attuatore).

Valves cù picculi taglio di bore (in generale 2 inch) o chì necessitanu una alta resistenza à a pressione è a temperatura sò fabricati cù corpi d'acciaio forgiati;valves cummerciale sopra 2 pollici di diametru funziona materiali di u corpu cast.

Valvula per disignu

● Valve di Gate: Stu tipu hè u più usatu in e piping e pipeline applicazioni.I valves di gate sò i dispositi di u muvimentu di u muvimentu usati è chjude u flussu di u fluidu (valvula di l'etichetta).I valvi di gate ùn ponu micca esse usati per applicazioni di grotta, vale à dì per regulà u flussu di u fluidu (e valte di globu o di a bola deve esse usata in questu casu).Una valvera di porta hè, dunque, sia pienamente aperta o chjusa (per e roti manuale, ingranaggi o attuatori elettrici, pneumatiali)
● Valve Globe: Stu tipu di valvula hè aduprata per l'accelera (regulate) u flussu di fluidu.I valvi di a globu ponu ancu chjude u flussu, ma per sta funzione, i valves di gate sò preferiti.Una valvola globu crea una goccia di pressione in a pipeline, cum'è u fluidu hà da passà per un passaghju micca lineale.
● Verificate Valve: Stu tippu di valvanu hè aduprata per evità in u piping sistema è e pipeline, in contacori, eccessa a precorazione è a valvera;Quandu torna (u flussu inversu) in una pressione di designu, chjude a valvula - impedisce flussi indesiderate.
● Valve Ball: Una valvola di ballò hè un quartu valvinu usatu per l'applicazione chjusa.A valvula apre è chjude u flussu di u fluidu via un ballò integratu, chì gira in u corpu di a valvula.Valves di Balla sò standard di l'industria per e applicazioni in avanti è sò più ligeri è più compacti chì a valvete di porta, chì serve scopi simili.I dui disegni principali sò flottanti è trunnion (allenamentu laterale)
● Valve di farfalla: questu hè un versatile, costu, valvula, valvula per modulate o aperta / chjude u flussu di u fluidu.I valvoli di farfalla sò dispunibili in cuncepimentu cuncentricu o eccentricu (TRATTALE), avè una forma compacta è sò diventendu più è più competitiva vs Valves, per via di a so custruzzione più simplice.
● PINCH Valve: Questu hè un tipu di valvula di u muvimentu di lineare chì pò esse usatu per l'applicazione di u fastidiu è di chjude in e candidate di pipa chì manighjanu materiali solidi è densi.Una valda di pinch funziona un tubu di pinch per regulà u flussu.
● Promve Plug: A valvula di plug hè classificata cum'è una valvola di u trimestre per a prestazione di u quartu.I primi valvini di plug sò stati introdutti da i Rumani per cuntrullà i pipelines d'acqua.
● Valve di Seguretat: Una Valva di Sicurezza hè aduprata per prutege un arrangiamentu di piping da e superficie periculose chì ponu minaccià a vita umana o altre beni.Essenzialmente, una valvula di sicurità libera a pressione cum'è un valore stabilitu hè superatu.
● Valva di cuntrollu: Quessi sò valves per automà prucessi di petrochimicu cumplessu.
● Y-Strainers: Mentre ùn hè micca currettamente una valvula, y-strade anu a funzione impurtante di i detriti di filtrazione è prutegge l'equipaggiu di u downstream chì pò esse altrimenti danni


Tempu post: Ult-26-2019