AWWAC504 Valvola a farfalla rivestita in Ebonite

AWWAC504 Valvola a farfalla rivestita in Ebonite

E valvole di ebonite ponu esse aduprate sia per l'isolamentu è l'applicazioni di cuntrollu di flussu. In l'ultimi 40 anni, questi prudutti anu dimustratu a so affidabilità in sistemi di rinfrescamentu di l'acqua di mare, sistemi di rete di u focu offshore è onshore, acqua portable in impianti di desalinizazione, è parechje applicazioni induve a contaminazione di ferru di u fluidu hè indesiderata.

E valvole rivestite in ebonite anu ancu dimustratu affidabile in applicazioni di slurry di livellu bassu è flussi induve particelle fini ponu esse prisenti. Per l'applicazioni cù una densità più alta di particelle, un sigillu di albero / cuscinettu pò esse furnitu cum'è una opzione.

A doppia valvola a farfalla eccentrica cù un rivestimentu in gomma dura hè un pruduttu ideale per l'applicazioni chì gestiscenu sistemi d'acqua di piattaforme d'acqua di mare, acqua potabile in impianti di desalinizazione, o induve a contaminazione di ferru di i fluidi ùn hè micca desiderata. Hè dispunibule cù operatore di ingranaggi, attuatori elettrici, idraulichi o pneumatici.

AWWA C504 rivestito in gomma dura DOPPIA ECCENTRICA AWWAC504 DB ECCENTRIC Valvola a farfalla rivestita in ebonite


Tempu di Postu: Mar-02-2022