Valvole Doppie Eccentriche di grande dimensione per u prughjettu di l'Acqua Civile

Valvole Doppie Eccentriche di grande dimensione per u prughjettu di l'Acqua Civile

Offriamu valvole a farfalla doppia eccentrica in DN150-2500 cuncepite cù durabilità in focus. U discu inclinatu è fermamente assicuratu, u disignu di guarnizione ottimizatu è e zone di l'estremità di l'arbulu protetti da a corrosione sò tutte e caratteristiche rispondenu à u standard di API609, BS5155.

Perdita di testa bassa / Adatta per u serviziu di throttling. / Doppiu discu eccentricu furnisce un torque à pocu attritu, apertura-chiusura rapida, operazione eccellente.

Doppiu sediu eccentricu furnisce un attritu bassu, resistenza à l'usura è serviziu di longa vita. / Arbu horizontale per u muntamentu standard di l'arbre verticale cum'è optional.

L'anellu di sigillatura resistente incapsulatu in u discu hè cumplettamente regulabile è rimpiazzabile / Standard SS304 per l'anellu di u sediu di u corpu è l'anellu di ritenzione, altri materiali sò opzionali.

Operatore di ingranaggi a vite senza fine per standard, altri tipi di funziunamentu sò dispunibili nantu à dumanda.

GGG50- Valvole a farfalla eccentrica_Copia

Doppia valvola a farfalla eccentrica hè principalmente usata in e rete di distribuzione è stazioni di pumping. Hè furnitu cù un corpu flangiatu circular è una farfalla o un discu cum'è elementu di intasazione. U discu hè furnitu cù un segellu chì hè fissatu da un anellu in materiale in acciaio inox.

Hè dispunibule cù una o doppia eccentricità in u discu. A causa di sta eccentricità, u attritu trà u segellu è u sediu hè più bassu. Opzionalmente, i tubi telescopici sò stallati per aiutà à disassemble a valvula.


Tempu di Postu: Feb-23-2021