Valvula in acciaio inox cù attuatore pneumaticu

Valvula in acciaio inox cù attuatore pneumaticu

 

25 ottobre, spedizione di valvole di coltella per l'applicazioni di Slurry

I valvole di chjappà sò stati urigginariamenti pensati per l'usu in l'industria di a pasta è a carta. Utilizendu un tagliu affilatu è bisellatu, una porta di u cuteddu hè stata ideata idealmente per taglià a polpa filosa chì si trova in l'industria di a pasta è a carta. I benefizii di e porte di u cuteddu includenu ancu chì sò faciuli d'attuà è boni di pruduce. Per via di u risultatu, l'usu di valvule di cutidianu si sviluppò rapidamente in numerosi altri mercati, cumpresu u trattamentu di l'acqua residuale, l'oliu è u gasu, a minera è l'energia, in pocu tempu. I valvole di cugliera sò diventate vantaghji in l'applicazioni di fanghi è slurry perchè e so lame ponu tagliate facilmente i liquidi grossi.

valvola di cuteddu

COME FUNZIONA UNA VALVULA DI PORTA DI CUTE?

Una valvola di cuttinu funziona permettendu à i media grossi di scorri facilmente sopra i sigilli morbidi senza interferenza. Travaglianu tagliendu i media mentre passa per a valvula. Oghje, i valvole di a porta di u cuteddu sò usati in numerosi impianti di trasfurmazioni in u mondu sanu è venenu in grandi dimensioni. Questu facenu più faciule per a valvula per trattà i flussi grossi di media cumpresi grassu, olii, slurry, acque di scarico è pasta di carta. A causa di questu, i vàlvuli di u cutidianu anu limitazioni di pressione bassa è sò pensati per sede a lama in un sigellu morbidu senza interruzzione.

PERCHÉ UTILIZZARE UNA VALVOLA DI PORTA DI CUTELU?

U mutivu principalu di sceglie una valvula di cutidianu hè chì sò costu-efficaci, faciuli d'attuà è ligere. Sò ancu estremamente efficace in parechje industrii è prucessi. I valvule di cutidianu sò stati cuncepiti cù un tagliu affilatu per taglià a polpa è u sigillamentu. Cù stu tipu d'attributu utili, a valvula di u cuteddu hè diventatu inestimabile in applicazioni chì implicanu slurry, fluidi viscosi è altri sistemi induve l'impingement hè un prublema.


Tempu di post: 29-oct-2021