Valve à vanne criogénique à basse température LCC cast 150LBS (GV-150-10CL)

Valve à vanne criogénique à basse température LCC cast 150LBS (GV-150-10CL)

Descrizione breve:

Serie No.: GV-150-10CL U fabricatore di valvule criogeniche in Cina DEYE Fornisce una valvola a porta di bassa temperatura LCC cast cù 150LBS, RF End, Bonnet imbullonato l, volante.-46~+325.√ 15+ Anni di Esperienza in Valvula di cuntrollu di flussu √ Disegni CAD TDS per ogni Inchiesta di Prughjettu √ Rapportu di Prughjettu include Foto è Video per ogni Spedizione √ OEM & Capacità di Personalizazione √ 24 Mesi di Garanzia di Qualità √ Trè Fonderie Cooperate per sustene a vostra consegna rapida.

√ 15+ anni di sperienza in a valvula di cuntrollu di flussu

√ Disegni CAD TDS per ogni Inchiesta di Prughjettu

√ U rapportu di prova include foto è video per ogni spedizione

√ OEM & Capacità di persunalizazione

√ Garanzia di qualità di 24 mesi

√ Trè Fonderie Cooperate per sustene a vostra consegna rapida.


Feature

Gamma di prudutti

Prestazione è OM

Applicazione

Tags di u produttu

Détail rapide : Valve à porte LCC à basse température coulée avec 150 LBS

Standard di cuncepimentu: API600/ANSI 16.34 Materiale di u corpu: LCC Cune solidu: LCC OS & Y Valvula di design Bonnet bullonné. Diametru nominale: 10" Pressione: 150 LBS Cunnessione finale: Flange RF ANSI B16.5 Face à face: ANSI B16.10 Temperature di travagliu: -46~ + 35. Modu di funziunamentu: volante Test è ispezzione: API 598.   Gamma di prudutti: Materiale dispunibule: LCC/LCB/LC1/LC2/LC3/CF8/CF8M/CF3M/BRONZE Stem / albero opzionale: A182F304, A182F316 Sigillatura / Sede opzionale: F304, F304L, F316, F316L Connessione finale opzionale: BW, flangiata, filettata. ASME B 16.5, ASME 16.47, ASME B 16.25, B16.11 Funzionamentu Opzionale: Volante, Gearbox, Elettricu, Pneumaticu, Attuatore elettroidraulicu. Gamma di diametru di taglia: 2 ~ 48 "(DN50N1200). Gamma di valutazione: 150lbs ~ 100lbs (PN16~PN250) U disignu persunalizatu hè negoziabile.   Prestazione: DEYE VALVE esegue un trattamentu à bassa temperatura nantu à e parti principali di uvalvula criogenicaè cunduce una prova d'impattu à bassa temperatura per ogni batch of samples per assicurà chì a valvula ùn hè micca fragile à bassa temperatura è pò sustene l'impattu di i media à bassa temperatura. Eseguite e seguenti teste nantu à ogni valvula: 1. Temperature nurmale prova di forza di shell; 2. Temperature nurmale è bassu-pressure supiriuri a prova di sigillatura; 3. Temperature nurmale è prova di sigillatura di bassa pressione; 4. Test di tenuta di l'aria di u sigellu superiore di a temperatura bassa (cù u sigellu superiore); 5. Prova di sigillatura di gasu di bassa temperatura, etc., per assicurà chì tutta a valvula di temperatura bassa cumpleta cù i requisiti di u standard; 6. Trattamentu di bassa temperatura di e parti principali è teste d'impattu à bassa temperatura per ogni batch of samples per assicurà chì a valvula ùn hè micca fragile è crackata in cundizioni di bassa temperatura è pò sustene l'impattu mediu di a bassa temperatura. 7. Valve di bassa temperatura (criogeniche) sò sottumessi à u trattamentu di a bassa temperatura è a prova d'impattu secondu e specificazioni di materiale currispundenti; 8. A funzione elettrostatica hè più putente, è a resistenza di cunduzzione trà u corpu di a valvula è u troncu o i parti internu è u corpu di a valvula hè menu di 1 ohm.     Applicazione: I media criogenici liquidi cum'è etilene, ossigenu liquidu, idrogenu liquidu, gas naturale licu, prudutti di petroliu liquidu, etc.


  • Previous:
  • Next:

  • Materiale dispunibule: LCC/LCB/LC1/LC2/LC3/CF8/CF8M/CF3M/BRONZE Stem / albero opzionale: A182F304, A182F316 Sigillatura / Sede opzionale: F304, F304L, F316, F316L Connessione finale opzionale: BW, flangiata, filettata. ASME B 16.5, ASME 16.47, ASME B 16.25, B16.11 Funzionamentu Opzionale: Volante, Gearbox, Elettricu, Pneumaticu, Attuatore elettroidraulicu. Gamma di diametru di taglia: 2 ~ 48 "(DN50N1200). Gamma di valutazione: 150lbs ~ 100lbs (PN16~PN250) U disignu persunalizatu hè negoziabile.

    cunduce una prova d'impattu à bassa temperatura per ogni batch of samples per assicurà chì a valvula ùn hè micca fragile à bassa temperatura è pò sustene l'impattu di i media à bassa temperatura. Eseguite e seguenti teste nantu à ogni valvula: 1. Temperature nurmale prova di forza di shell; 2. Temperature nurmale è bassu-pressure supiriuri a prova di sigillatura; 3. Temperature nurmale è prova di sigillatura di bassa pressione; 4. Test di tenuta di l'aria di u sigellu superiore di a temperatura bassa (cù u sigellu superiore); 5. Prova di sigillatura di gasu di bassa temperatura, etc., per assicurà chì tutta a valvula di temperatura bassa cumpleta cù i requisiti di u standard; 6. Trattamentu di bassa temperatura di e parti principali è teste d'impattu à bassa temperatura per ogni batch of samples per assicurà chì a valvula ùn hè micca fragile è crackata in cundizioni di bassa temperatura è pò sustene l'impattu mediu di a bassa temperatura. 7. Valve di bassa temperatura (criogeniche) sò sottumessi à u trattamentu di a bassa temperatura è a prova d'impattu secondu e specificazioni di materiale currispundenti; 8. A funzione elettrostatica hè più putente, è a resistenza di cunduzzione trà u corpu di a valvula è u troncu o i parti internu è u corpu di a valvula hè menu di 1 ohm.

    I media criogenici liquidi cum'è etilene, ossigenu liquidu, idrogenu liquidu, gas naturale licu, prudutti di petroliu liquidu, etc.

    Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi